Klacht DPG media: Proefabonnement van de FLOW blijkt een abonnement van een jaar te zijn.

FLOWnietZEN#

Ik sloot een Proefabonnement op de FLOW af 6 euro, 2 nummers. Via de email krijg ik een bevestiging dank voor uw abonnement van 25 euro! Ik met FLOW gebeld. Is een vergissing. Proefabonnement loopt automatisch af en geen abonnement, op grond van die toezegging proefabonnement afgesloten. Toen 25 euro werd afgeschreven voor een jaarabonnement heb ik die gelijk gestorneerd, Nu word ik bestookt dat ik 5 euro moet betalen omdat ik 3 nummers van de FLOW heb ontvangen. Flow beweerd dat ze alleen proefabonnement kennen met een abonnement eraan vast. Dat was vlgs mij niet de afspraak. Ik heb alleen het proefabonnement afgesloten omdat er GEEN abonnement aan vast zou zitten. Ik vind dit onrechtvaardig. Het gaat mij niet eens om die 5 euro maar wel over de onrechtvaardigheid van de FLOW. Kan de FLOW dit zomaar doen? FLOW wil alleen communiceren via de telefoon of messenger van Fakebook. FLOW wordt uitgegeven door DPG media.

Dat een proefabonnement een proefabonnement is zonder dat er een abonnement aan vast zit. Geen toezending van exemplaren die niet bij het proefabonnement horen en ook niet vragen om daarvoor te betalen, Tenslotte is er niet gevraagd om extra exemplaren na afloop van het proefabonnement.

Wij vinden dat DPG media hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over DPG media?