Klacht DPG media: Slechte klantenservice

Klachtnummer
# 486392
Gebruiker
iekske
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Zonder mijn toestemming hebben ze mijn abonnement verlengd en geld afgeschreven. Ik heb hier nooit een mail over gehad en ik wil dit ook helemaal niet.
Toen ik de klantenservice belde kreeg ik een vrouw aan de lijn die een hele betweterige toon had. Ik attendeerde haar hier op en zij reageerde gelijk heel fel. Niet klantenservice waardig. Ze dacht helemaal niet mee en ging gelijk in de aanvallende modus. Heel slecht dit!

De oplossing

Mijn abonnement gelijk stopzetten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat DPG media hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over DPG media?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen