Klacht Dr Brown shop: dramatische aftersales

Klachtnummer
# 351102
Gebruiker
L.F.J. Notermans
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Items willen retourneren, onduidelijk op de website hoe dit gaat. Telefonisch krijg je het bedrijf amper te pakken (van de +/- 20x dat ik gebeld heb, 1x opgenomen). Zelf maar terug gestuurd naar het adres, wordt er €4,99 in mindering gebracht op terugbetaling. Mail gestuurd, geen reactie. Weer geprobeerd te bellen, na 2 dagen eindelijk iemand te pakken gekregen: ja dit doen we ivm de verzendkosten. Aangegeven dat dit wettelijk niet mag, reactie: dat kan, dit zijn onze regels.

Ik zou terug gebeld worden, ook niks meer gehoord. Wederom telefonisch niet bereikbaar.

Gewenste oplossing

waarde van items welke geretourneerd zijn ook daadwerkelijk terugbetaald, zonder inhoudingen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dr Brown shop hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dr Brown shop?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen