Klacht Dr Smile (voorheen PlusDental): Bestelling in mijn naam gedaan ZONDER AKKOORD

Klachtnummer
# 651848
Gebruiker
Radi123
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Er is telefonisch een bestelling in mijn naam gedaan zonder mijn akkoord.
Telefonisch ben ik geïnformeerd over een behandelplan, na het gesprek ontvang ik een mail met bedankt voor je bestelling. Ik heb direct contact gezocht omdat ik GEEN akkoord heb gegeven op het behandelplan. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar dus ik heb gemaild.
Vervolgens wordt er aangegeven dat ze een opname hebben teruggeluisterd waarin ik volgens hen wel akkoord geef.
- Ten eerste is mij NIET VERMELD dat er een opname gemaakt zou worden. Dit is dus tegen mijn privacybescherming in gegaan.
- Ten tweede hadden ze moeten vermelden dat als ik akkoord zou gaan met het behandelplan er geen bedenktijd zou zijn. Ook dit is NIET VERMELD.

De factuur wordt via een Duits bedrijf gestuurd en als ik aangeef dat deze factuur foutief is wordt ik enkel doorverwezen naar Dr. Smile.

Dr. Smile reageert niet meer op mijn mails en de factuur is nog niet geannuleerd.

Gewenste oplossing

De bestelling moet per direct ongedaan worden gemaakt en net als de factuur die dient geannuleerd te worden.

2 reacties

  1. Auteur
    Radi123
    Datum
    Nog steeds geen enkele reactie vanuit DR SMILE.
    Bij deze nogmaals een juridische mail gestuurd
  2. Auteur
    Dr Smile (voorheen PlusDental)
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte patient,

    Bedankt voor uw bericht. Zoals genoemd door mijn collega in onze communicatie naar u, is uit de opname van het gesprek gebleken dat u akkoord bent gegaan met het starten van de behandeling bij ons. U bent bij het boeken van onze 3D-scan akkoord gegaan met onze algemene voorwaarden, waarin wij vermelden dat onze gesprekken worden opgenomen. Hier heeft u dus toestemming voor gegeven. Omdat u een geldige overeenkomst met ons heeft zullen wij de behandeling en bijbehorende factuur niet annuleren.

    Wij staan u uiteraard graag van dienst voor het vervolg van uw beugelbehandeling. U kunt ons hiervoor benaderen via de contactmogelijkheden vermeld op onze website.

    Met vriendelijke groet,

    Uw team van DR SMILE

Ook een klacht indienen over Dr Smile (voorheen PlusDental)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen