Klacht Dr Smile (voorheen PlusDental): Bestelling in mijn naam gedaan ZONDER AKKOORD
Details
Klacht
Er is telefonisch een bestelling in mijn naam gedaan zonder mijn akkoord.Telefonisch ben ik geïnformeerd over een behandelplan, na het gesprek ontvang ik een mail met bedankt voor je bestelling. Ik heb direct contact gezocht omdat ik GEEN akkoord heb gegeven op het behandelplan. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar dus ik heb gemaild.
Vervolgens wordt er aangegeven dat ze een opname hebben teruggeluisterd waarin ik volgens hen wel akkoord geef.
- Ten eerste is mij NIET VERMELD dat er een opname gemaakt zou worden. Dit is dus tegen mijn privacybescherming in gegaan.
- Ten tweede hadden ze moeten vermelden dat als ik akkoord zou gaan met het behandelplan er geen bedenktijd zou zijn. Ook dit is NIET VERMELD.
De factuur wordt via een Duits bedrijf gestuurd en als ik aangeef dat deze factuur foutief is wordt ik enkel doorverwezen naar Dr. Smile.
Dr. Smile reageert niet meer op mijn mails en de factuur is nog niet geannuleerd.
Gewenste oplossing
De bestelling moet per direct ongedaan worden gemaakt en net als de factuur die dient geannuleerd te worden.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.