Klacht Dr Smile (voorheen PlusDental): Drsmile klantenservice reageert niet

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 651962
Gebruiker
Heelergsad
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb mijn behandeling 2 maanden geleden afgerond en drsmile reageert niet op mijn mails om alles goed af te ronden.
Mijn bitjes die je normaal 2 weken draagt zijn inmiddels verrot.
Ik heb een spalk nodig of nacht retainer.
Ik zal maandag drsmile een aangetekende brief sturen waarin ze in gebreke worden gesteld. Ik betaal niet meer tot dit is afgerond. Meerdere mensen hebben problemen met jullie en ik vind het schandalig dat jullie een betalende klant zo negeren.

Zij vertelde dat ik zelf op zoek mocht gaan naar een orthodontist die een spalkje kan plaatsen. Gekkenwerk is dit

Gewenste oplossing

Ik wil dat jullie een orthodontist zoeken die mijn attachments verwijderen en een spalkje plaatsen.

Geboden oplossing
Ik vind dit geen geschikte oplossing aangezien ik nog steeds een lange periode met bitjes moet rondlopen. Ook wil ik graag een spalk ipv nachtbeugels omdat ik niet meer vast aan jullie wil zitten. Ik snap nog steeds niet hoe het mogelijk is geweest dat jullie mij zo lang opzetten genegeerd hebben. Ik voel me vreselijk vies met deze dingen in en totaal niet begrepen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Dr Smile (voorheen PlusDental)
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte patient,

    Wij hebben inmiddels contact met u gehad en u een oplossing geboden voor uw probleem. Wij horen graag van u indien u verder nog vragen heeft.

    Met vriendelijke groet,

    Uw team van DR SMILE

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Dr Smile (voorheen PlusDental)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen