Klacht Dr Smile: Ik wil niet betalen voor diensten die niet geleverd zullen worden.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 652277
Gebruiker
Cocogitation
Datum
0 reacties

Details

Klacht

DR SMILE gebruikt een manier waarbij de patient een behandelplan wordt gepresenteerd met een eindbedrag maar geen specificatie. Wanneer de patient in goed vertrouwen akkoord geeft wordt een factuur gestuurd met specificatie. Later nog wordt het behandelpakket gestuurd. Bij het vergelijken van het behandelpakket en de factuur specificatie wordt duidelijk dat diensten in rekening worden gebracht die niet geleverd zullen worden zoals het plaatsen en verwijderen van fixatie op de tanden en het plaatsen van spalkjes ook heeft de patient hier nee op gezegd bij het akkoord.
Het bedrijf dat de factuur maakt en stuurt kan niet helpen en stuurt patienten naar DR SMILE. De klantenservice van DR SMILE herhaalt dat de patient akkoord heeft gegeven dus wordt de factuur niet aangepast. Er wordt ook aanbevolen om de zorgverzekering de niet geleverde diensten door de zorgverzekering te laten betalen.
Er wordt notabene aanbevolen door DR SMILE: Lees de factuur aandachtig door

Gewenste oplossing

Ik ontvang graag een herziende factuur.
Geboden oplossing
Geen reactie ontvangen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dr Smile hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Dr Smile?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen