Klacht Dr. Martens: Al meer dan een maand en ik heb mijn bestellingpakket nog niet ontvangen!!

Thettie101

Ik heb een bestelling geplaatst op 20 november via de officiële websit van Dr Martens. Vandaag is het al 23 december en het bestellingpakket is nog niet aangekomen. Maar het geldbedrag is wel succesvol afgeschreven op diezelfde dag van de plaatsing van de bestelling. Na de wachttijd van 12 dagen had ik een bericht gestuurd naar de klantenservice van Dr Martens. Pas dan ben ik te weten gekomen dat mijn bestelling niet is geplaatst omdat er fout is opgetreden in het systeem. Ik moest daardoor nogmaals mijn bestellinggegevens per email opsturen en heb ik dat gedaan op 8 december. Ik heb verder echter geen informaties over mijn bestelling of het bestellingpakket binnengekregen.

Ik wil graag zo spoedig mogelijk mijn bestellingpakket ontvangen en ook wil ik graag op hoogte gehouden worden over mijn bestelling.

Wij vinden dat Dr. Martens hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Dr. Martens?