Klacht Dr. Martens: Hoge retourkosten bij bestelling Dr Martens website

Klachtnummer
# 173660
Gebruiker
JuliaM
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wanneer je een bestelling gedaan op de Dr Martens website wil retourneren moet je zelf de retourkosten betalen. Deze kunnen oplopen tot rond de 20/30 euro. Nergens wordt dit duidelijk aangegeven op de site. Ook niet duidelijk is dat het pakket uit een distributiecentrum in Engeland wordt verstuurd en je het hier dus naar terug moet sturen. Zeer onvriendelijk tegenover de klant. Tegenwoordig heeft elke webwinkel een redelijke retourpolicy, maar deze website absoluut niet.
Je kan dus alleen iets op de site bestellen indien je zeker bent van je maat en kleur/model. Wel adverteren ze met gratis verzendkosten. Maar iets terugsturen of ruilen is dus niet te doen.

De oplossing

De retourkosten moeten worden vergoed door het bedrijf of in ieder geval worden gereduceerd tot een normaal bedrag van onder de 10 euro. Anders had het bedrijf dit duidelijk op de website moeten vermelden dat retourneren hoge kosten met zich meebrengt!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dr. Martens hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dr. Martens?