Klacht Dr. Oetker: Niet nakomen/bezorgen van beloofde gratis actieproduct

Eduardo

Kook pudding van Dr. oetker heeft een actie: als je de code invult van 3 pakjes kookpudding krijg je een gratis theedoek thuisgestuurd ( ook gratis). Op de website dr. Oetker.nl staat vervolgens dat de theedoeken wegens enorm succes zijn uitverkocht en niet meer besteld kunnen worden. Vervolgens staat er dan: 'als je je aanmeldt voor de nieuwsbrief van dr. Oetker ben je de volgende keer zeker op tijd... ' ( hetgeen ik gewoonweg onbeleefd vind en waar geen respect uit spreekt voor de klant).
NB : officieel loopt de actie zelfs door tot 31 december (....!). Ik vind echt dat dit niet kan , zo ga je niet met je klanten om toch : 'jammer, pech gehad, abonneer je maar op onze nieuwsbrief..'.
vriendelijke groet,
E. Kamps
6662 DP Elst

Wees netjes en beleefd naar je klanten toe en geef hen wat je hen belooft in de actie ! Zorg zo nodig voor een vervangend/gelijkwaardig product en/of vraag enig uitstel om de beloofde theedoeken alsnog te kunnen bezorgen.
Het getuigt naar mijn mening van weinig respect voor de klant als je zegt 'jammer, pech gehad , maar als je je op onze nieuwsbrief abonneert dan zal dit niet meer gebeuren...".
Nooit reactie gehad van dr. Oetker !

Dr. Oetker is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Dr. Oetker?