Klacht Dr. Oetker: Niet nakomen/bezorgen van beloofde gratis actieproduct

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 83209
Gebruiker
Eduardo
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Kook pudding van Dr. oetker heeft een actie: als je de code invult van 3 pakjes kookpudding krijg je een gratis theedoek thuisgestuurd ( ook gratis). Op de website dr. Oetker.nl staat vervolgens dat de theedoeken wegens enorm succes zijn uitverkocht en niet meer besteld kunnen worden. Vervolgens staat er dan: 'als je je aanmeldt voor de nieuwsbrief van dr. Oetker ben je de volgende keer zeker op tijd... ' ( hetgeen ik gewoonweg onbeleefd vind en waar geen respect uit spreekt voor de klant).
NB : officieel loopt de actie zelfs door tot 31 december (....!). Ik vind echt dat dit niet kan , zo ga je niet met je klanten om toch : 'jammer, pech gehad, abonneer je maar op onze nieuwsbrief..'.
vriendelijke groet,
E. Kamps
6662 DP Elst

Gewenste oplossing

Wees netjes en beleefd naar je klanten toe en geef hen wat je hen belooft in de actie ! Zorg zo nodig voor een vervangend/gelijkwaardig product en/of vraag enig uitstel om de beloofde theedoeken alsnog te kunnen bezorgen.
Het getuigt naar mijn mening van weinig respect voor de klant als je zegt 'jammer, pech gehad , maar als je je op onze nieuwsbrief abonneert dan zal dit niet meer gebeuren...".
Geboden oplossing
Nooit reactie gehad van dr. Oetker !
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Dr. Oetker is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Dr. Oetker?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen