Klacht Dr. Oetker: overgeven en diarree na eten Ristorante pizza

Mieke

Gisteren een Ristorante pizza diavola gegeten en kort daarna ontzettend ziek geworden! Ik heb ervoor en erna niks gehad, dus het moet van de pizza komen. Echt de hele nacht zitten overgeven en diaree. Het was vreselijk!
Het moet naar mijn idee echt door het eten van de pizza komen, wat voor mij resulteert nu in het niet snel meer eten van een pizza van jullie, helaas want genoot er altijd enorm van. :)
Wil het graag aangeven, zodat dit onderzocht kan worden. Niet dat straks meer mensen zo ontzettend ziek worden na het eten van jullie pizza.

klacht serieus nemen en kijken of de batch goed is, want dit was echt niet normaal.

Dr. Oetker
    Beste mevrouw Van Dijk, Vervelend te horen dat u ziek bent geworden na het eten van pizza. Uw klacht ga ik bespreken met mijn collega's van de afdeling Kwaliteit. Zodra ik ben geïnformeerd zal ik u een bericht per mail sturen. Stuurt u mij hiervoor uw mail adres? Dit kan naar info@oetker.nl o.v.v. 157848 Met vriendelijke groet, Cindy van Dijk Dr. Oetker Consumentenservice
    Dr. Oetker
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Dr. Oetker?