Opgelost door Dr. Oetker: Verschikkelijk ziek geworden. Twee keer spoedeisende hulp gezocht.

sad Opgelost

Voedsel vergiftiging na eten van Ristorante Pollo

Zijn er meer mensen ziek geworden ?
Dokter Oetker heeft telefonisch contact met ons gezocht. Heel fijn contact. We behandelen de klacht nu via mail verkeer.

Dr. Oetker
    Goedendag mevrouw/heer Timmerman, Wat vervelend dat u ziek bent geworden na het eten van de pizza. Wij hebben geen verdere klachten ontvangen. Hoe gaat het nu met u? We hebben nog een aantal vragen die we u willen stellen. Mogen we hiervoor contact met u opnemen via het opgegeven 06-nummer? Met vriendelijke groet, Mandy Dr. Oetker Consumentenservice
    Beste.
    We wachten even de ontlasting kweek af.
    Dan weten we zeker of er kip bacteriën in de ontlasting zitten.
    Mocht dit zo zijn dan mag u contact met ons opnemen.

M.V.G
    T.Timmerman.
    Beste.
    Er is de STX bacterie geconstateerd bij mijn zoon in zijn ontlasting. De arts heeft een melding gedaan bij de GGD. Als deze bacterie door de pizza van u komt dan zouden we graag de gemaakte kosten van het eigen risico en ziekte verzuim en de geleden mentale schade tegemoet zien.

Gr Tosca Timmerman
    Beste Oetker.
    Mijn zoon heeft afgelopen vrijdag zijn urine en bloed laten onderzoeken bij de huisarts. Of er nog complicaties zijn van de STX bacterie. Hij heeft nog steeds klachten. Ze zijn gelukkig wel minder hevig als de afgelopen 14 dagen.
    Zal u zo spoedig mogelijk de uitslag doorgeven.

T.Timmerman

Ook een klacht indienen over Dr. Oetker?