Klacht Dr. Oetker: Zeer korte keuekendoek actie

Jan

Half oktober heb ik 6 pakjes pudding (waren toch houdbaar tot 7-2015) gekocht met daarop een actie stikker: Gratis theedoek spaar ze alle twee op=op actie loopt tot 31 december 2014 Moet lukken zou je denken. Hoeveelheid stikkers uitgegeven gedeeld door 4 (niet iedereen doet mee) dan weet je hoeveel theedoeken je moet inkopen (toch??) Ik vindt dit toch wel een beetje verlakkerij Willen kunnen jullie helpen ? Eerste antwoord was dat (24-09-2014)De theedoeken zijn niet meer te bestellen omdat de voorraad op is. Wij doen onze uiterste best om een zo goed mogelijke inschatting te maken van het aantal theedoeken dat nodig is en het aantal deelnemers aan de actie. De actie is gestart begin maart 2014 en beschikbaar zolang de voorraad strekte (op=op) doch uiterlijk tot 31 december 2014. Na reactie van mij dat ik het wel heel erg snel vond en dat actie tot 31-12-2014 loopt. 2e reactie: Wij hebben uw opmerking doorgegeven aan onze afdeling Marketing.

Extra bijkopen theedoeken en actie netjes afwikkelen

Dr. Oetker is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Jan
    Het helpt dus ook niet dat ze nu aangesloten zijn bij het klachtenkompas. Luisteren niet naar de consument. Gelukkig zijn er veel alternatieven.