Klacht Dr. Oetker: zeer slechte pzza 2 dagen krampen gehad

de rotterdammer

schandalig slecht de big american pizza kebab mag deze naam niet dragen.Opde verpakking ziet heter smakelijk uit.echer bij het uitpakken lijkt deze(pizza) in de verste verte niet op de afgebeelde er zaten slecht 7 zeer dunne plakjes van 1 vierkante cm vlees op de hele pizza de rest was uien pepers en kaas ronduit schandalig. toch maar er van gegeten. daar heb ik spijt van gehad ik heb werkelijk 2 dgen met enorme krampen rondgelopen en zelfs 1 dag vrij moeten nemen. een schandaligproduct dus nooit en te nimmer nog een product van dr oetker. het bedrog begint al in de naam want je moet het uitspreken als dr utker nou zet er maar een k voor dat komt beter uit.

schadeloos stelling ik voel me belazerd
Waardeloos

Dr. Oetker
    Beste heer Merk, Hartelijk dank voor het doorgeven van uw ervaring met Dr. Oetker Big Americans Kebab. Graag willen wij uw klacht verder onderzoeken. Wilt u hiervoor de productiecode en houdbaarheidsdatum aan ons sturen via ons mail adres info@oetker.com ? Zodra wij uw reactie hebben ontvangen, nemen wij uw klacht verder in behandeling. Ik zie uw reactie tegemoet. Met vriendelijke groet, Cindy van Dijk Dr. Oetker Consumentenservice

Ook een klacht indienen over Dr. Oetker?