Klacht Dr. Wikler Klinieken: Afvalbehandeling werkt niet

Dorien Langendijk

Afvalbehandeling (cryo) heeft niet gewerkt. Ik heb hiervoor 3600,00 Euro betaald. Er zou met deze behandeling vet worden bevroren. Op foto's is te zien dat het beloofde resultaat niet is waargemaakt. Ook ben ik voor de behandeling opgemeten. Aan het eind hebben ze dat niet gedaan omdat dan duidelijk zou worden dat er niets was veranderd. Ik heb zelf al een klacht ingediend bij het bedrijf, maar toen kreeg ik alleen korting op een vervolgbehandeling. Ik had geen geld meer daarvoor en ik had uiteraard ook geen vertrouwen meer in de behandeling.

Restitutie van het bedrag.

Wij vinden dat Dr. Wikler Klinieken hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Dorien Langendijk
De behandeling heeft niet gedaan wat me beloofd is. Dr. Wikler heeft me een korting aangeboden voor een vervolgbehandeling die ik niet kan betalen. Ik heb heel veel geld uitgegeven zonder resultaat. Ik ben opgemeten en gefotografeerd voor de behandeling. Na de behandeling ben ik alleen gefotografeerd. Zij beweren dat er verschil is, maar ze hebben me niet meer opgemeten omdat ze zelf ook wel zagen dat er niet of weinig viel te bewijzen dat de behandeling zijn werk had gedaan. Waar zou ik hiermee terecht kunnen?

Ook een klacht indienen over Dr. Wikler Klinieken?