Klacht Dr.mobile.eu: 09xx nummer Dr Mobile/Dynafix klacht bij ACM

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 282404
Gebruiker
Langerak3
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Via de volgende link kom je op de contactpagina van Dr. Mobile:

https://www.drmobile.eu/nl/contacts/

Volgens Consuwijzer mag dit niet, zie:

https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/telefoonnummers/informatienummers/klantenservice-via-0900-0906-en-0909-nummers

Daar heb ik contact mee gehad, enige tijd geleden al, en zij hebben bij de ACM (Autoriteit Consument en Markt) een dossier laten aanmaken onder nummer 100585916.

Ik heb Dr Mobile hier van op de hoogte gebracht via een webformulier, maar ik kwam nergens. Volgens mij was ik met een bot aan het mailen.

Hoe dan ook, ik heb dit onderdeel laten zijn van een eerdere klacht, maar ze wijzen het gewoon af. Het was wel Dynafix die het afwees, maar ook Dynafix die de klacht behandelde. Een bedrijf wat ik niet kende voor ze de klacht over Dr Mobile overnamen.

Heeft u ook hoge telefoonkosten gemaakt bij dit bedrijf, sluit u dan aan bij het dossier!

De oplossing

Excuses en een fatsoenlijke vergoeding van tijd (heb ik elders gemotiveerd) en kosten!

1 reactie

  1. Auteur
    Dr.mobile.eu
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte klant,

    Zoals u zelf aangeeft is deze klacht reeds elders al beantwoord. We zullen deze klacht dan ook wederom sluiten. Zoals ook in de andere klacht aangegeven staat u altijd vrij om contact op te nemen met onze klantenservice wanneer u nog vragen en/of opmerkingen heeft. De kosten voor telefonie worden niet vergoed daar wij meerdere contactmogelijkheden aanbieden. Telefonisch contact is dan ook een optionele keuze in vergelijking met alle andere (kosteloze) alternatieven.

    Met vriendelijke groet,
    Dynafix Wecare-team.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Langerak3
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dit is wel erg makkelijk. Jullie gaan nergens op in, en sluiten de klacht maar uit gemak. Er stonden buiten dit nog andere zaken open waar jullie steeds maar niet op in willen gaan. Zaken welke ik een keer of wat heb aangegeven om dan maar weer de "wat dan" vraag te krijgen.Los een klacht gehe3ewl op voor je hem sluit! Gelukkig heb ik de tijd....
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Dr.mobile.eu?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen