Klacht Dr.mobile.eu: 09xx nummer Dr Mobile/Dynafix klacht bij ACM

Langerak3

Via de volgende link kom je op de contactpagina van Dr. Mobile:

Volgens Consuwijzer mag dit niet, zie:

Daar heb ik contact mee gehad, enige tijd geleden al, en zij hebben bij de ACM (Autoriteit Consument en Markt) een dossier laten aanmaken onder nummer 100585916.

Ik heb Dr Mobile hier van op de hoogte gebracht via een webformulier, maar ik kwam nergens. Volgens mij was ik met een bot aan het mailen.

Hoe dan ook, ik heb dit onderdeel laten zijn van een eerdere klacht, maar ze wijzen het gewoon af. Het was wel Dynafix die het afwees, maar ook Dynafix die de klacht behandelde. Een bedrijf wat ik niet kende voor ze de klacht over Dr Mobile overnamen.

Heeft u ook hoge telefoonkosten gemaakt bij dit bedrijf, sluit u dan aan bij het dossier!

Excuses en een fatsoenlijke vergoeding van tijd (heb ik elders gemotiveerd) en kosten!

Dr.mobile.eu
    Geachte klant,

Zoals u zelf aangeeft is deze klacht reeds elders al beantwoord. We zullen deze klacht dan ook wederom sluiten. Zoals ook in de andere klacht aangegeven staat u altijd vrij om contact op te nemen met onze klantenservice wanneer u nog vragen en/of opmerkingen heeft. De kosten voor telefonie worden niet vergoed daar wij meerdere contactmogelijkheden aanbieden. Telefonisch contact is dan ook een optionele keuze in vergelijking met alle andere (kosteloze) alternatieven.

Dynafix Wecare-team.

Langerak3
Dit is wel erg makkelijk. Jullie gaan nergens op in, en sluiten de klacht maar uit gemak. Er stonden buiten dit nog andere zaken open waar jullie steeds maar niet op in willen gaan. Zaken welke ik een keer of wat heb aangegeven om dan maar weer de "wat dan" vraag te krijgen.Los een klacht gehe3ewl op voor je hem sluit! Gelukkig heb ik de tijd....

Ook een klacht indienen over Dr.mobile.eu?