Klacht Dr.mobile.eu: garantie wordt niet nagegaan

wermedino

telefoon kon nietmeer opgeladen worden dus opgestuurd. Klacht verholpen alleen toen speelde het probleem op dat mijn wifi het nietmeer deed op afstanden groter dan 1 meter. Vervolgens weer opgestuurd (elke keer opsturen kost 8-15 euro). Telefoon terug gekregen met het bericht dat er niks mis is met het toestel. Vervolgens weer opgebeld dat mijn wifi het alsnog niet doet. Toen kreeg ik te horen dat ze mijn moederbord vervangen hebben (hebben ze niet aan mij gemeld) i.v.m. het oplaadprobleem. Slecht wifi komt waarschijnlijk hier door. Nu moet ik de telefoon alweer opsturen (ben ik hem voor de 3e keer weer lang kwijt) en het kost mij alweer geld.

gegarandeerd dat het gerepareerd wordt en anders een nieuw toestel aangezien ik garantie heb. Ook de kosten van het opsturen vergoeden

Geachte klant,

Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie danwel het toestel waar dit om gaat?
    Dan kijken wij graag mee naar uw case.

Hopende van u te vernemen.

Dynafix WeCare-team.
    Hallo,

IMEI nummer= 861576034054632

Mvg, Joey Kusters
    Geachte klant,

Erg vervelend om de te vernemen dat u nog steeds problemen met uw toestel ervaart. Onze welgemeende excuses voor het ongemak dat u hierdoor ervaart. Om u hierin tegemoet te komen willen wij u graag voorstellen om een gratis afhaling van uw toestel in te plannen. Om dit te doen willen wij u vragen om het toestel opnieuw aan te melden en hierbij de kiezen voor 'zelf insturen'. Let dus op dat u op de website NIET kiest voor afhaling. De kosten hiervoor kunnen wij namelijk niet crediteren. Zodra het toestel opnieuw is aangemeld dient u ons hier van het nieuwe iRMA nummer en een datum te voorzien zodat wij een afhaling kunnen inplannen. Gelieve er rekening mee te houden dat wij in het weekend niet aanwezig zijn en dus geen afspraak kunnen inplannen. Het verzoek is dan ook om een afhaal in te plannen vanaf aankomende dinsdag. Uiteraard zullen we bij binnenkomst zorgen dat de problemen definitief opgelost worden!

Dynafix Wecare-team.
    Zal ik doen
    Geachte klant,

We zien het toestel graag verschijnen.

Dynafix Wecare-team.