Klacht Dr.mobile.eu: Help ons, we vragen niets raars

sad Niet opgelost
Langerak3

Op 27 oktober 2017 is er bij ons een telefoon, een Huawei P8 Lite, opgehaald om door jullie gerepareerd te worden. Dat zal ook ongetwijfeld gebeurd zijn, maar er is nu een probleem met de aflevering.

Volgens het Track & Trace nummer zou de telefoon heden om 13.31 uur zijn afgeleverd. Wij waren toen gewoon thuis, en dat zijn we al de gehele dag. Wij zagen dit rond 14.40 uur en hebben toen gelijk contact met jullie gezocht. Ons is toen gezegd dat jullie wel zouden gaan mailen, en dat we toch twee tot drie werkdagen geduld zouden moeten hebben. Dat wij dat raar en onacceptabel vonden was dan maar ons probleem, zelfs na herhaaldelijk aandringen van onze kant.

Wij hebben zelf contact opgenomen met DHL, maar die mogen ons niet van informatie voorzien omdat wij juridisch geen opdrachtgever zijn. Ze hebben wel een klacht aangemaakt, met casenummer XXXXXX, waar jullie aan kunnen refereren als jullie het onderzoek laten starten.

In die case bij DHL staat ook dat er getekend is met een foutieve naam. Dit lijkt ons valsheid in geschrifte, en geeft ons het gevoel dat we op zijn Hollands gezegd belazerd worden.

Telefoon terug, inlevende medewerkers, vergoeden gemaakte kosten en excuses

Langerak3
    Ik krijg een mailtje dat Dr Mobile aan het oplossen zou zijn, maar ik heb daar nog niets over gehoord van ze, er is in elk geval geen oplossing aangeboden.
    Dr.mobile.eu
    Geachte klant,

Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie danwel het toestel waar dit om gaat?
    Dan kijken wij graag mee naar uw case.

Hopende van u te vernemen.

Dynafix WeCare-team.
    Geachte dames en heren,

Ik heb een mailtje met de volgende informatie. Ik vertrouw er op dat dit voldoende is als ik dat hier kopieer en plak:

Reparatienummer iRMADRPI15047168

Accessoires
    Operator NL (MVNO) - BEN
    Klacht(en) 1: Refurbishment nodig

Dr.mobile.eu
    We hebebn deze klacht dubbel in behandeling en zullen deze sluiten. De andere klacht wordt verder in behandeling genomen.

Langerak3
Behandel de andere klacht verder, geen probleem, maar laat deze dan maar openstaan. Er zit buiten de kern toch wel een verschil in de klachten en we zien liever niet dat er gezegd wordt dat wij de klacht als gesloten beschouwen voor er een totale oplossing is.

Ook een klacht indienen over Dr.mobile.eu?