Klacht Dr.mobile.eu: Help ons, we vragen niets raars
Details
De klacht
Op 27 oktober 2017 is er bij ons een telefoon, een Huawei P8 Lite, opgehaald om door jullie gerepareerd te worden. Dat zal ook ongetwijfeld gebeurd zijn, maar er is nu een probleem met de aflevering.Volgens het Track & Trace nummer zou de telefoon heden om 13.31 uur zijn afgeleverd. Wij waren toen gewoon thuis, en dat zijn we al de gehele dag. Wij zagen dit rond 14.40 uur en hebben toen gelijk contact met jullie gezocht. Ons is toen gezegd dat jullie wel zouden gaan mailen, en dat we toch twee tot drie werkdagen geduld zouden moeten hebben. Dat wij dat raar en onacceptabel vonden was dan maar ons probleem, zelfs na herhaaldelijk aandringen van onze kant.
Wij hebben zelf contact opgenomen met DHL, maar die mogen ons niet van informatie voorzien omdat wij juridisch geen opdrachtgever zijn. Ze hebben wel een klacht aangemaakt, met casenummer XXXXXX, waar jullie aan kunnen refereren als jullie het onderzoek laten starten.
In die case bij DHL staat ook dat er getekend is met een foutieve naam. Dit lijkt ons valsheid in geschrifte, en geeft ons het gevoel dat we op zijn Hollands gezegd belazerd worden.
De oplossing
Telefoon terug, inlevende medewerkers, vergoeden gemaakte kosten en excusesUiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.