Klacht Dr.mobile.eu: Help ons, we vragen niets raars

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 279474
Gebruiker
Langerak3
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Op 27 oktober 2017 is er bij ons een telefoon, een Huawei P8 Lite, opgehaald om door jullie gerepareerd te worden. Dat zal ook ongetwijfeld gebeurd zijn, maar er is nu een probleem met de aflevering.

Volgens het Track & Trace nummer zou de telefoon heden om 13.31 uur zijn afgeleverd. Wij waren toen gewoon thuis, en dat zijn we al de gehele dag. Wij zagen dit rond 14.40 uur en hebben toen gelijk contact met jullie gezocht. Ons is toen gezegd dat jullie wel zouden gaan mailen, en dat we toch twee tot drie werkdagen geduld zouden moeten hebben. Dat wij dat raar en onacceptabel vonden was dan maar ons probleem, zelfs na herhaaldelijk aandringen van onze kant.

Wij hebben zelf contact opgenomen met DHL, maar die mogen ons niet van informatie voorzien omdat wij juridisch geen opdrachtgever zijn. Ze hebben wel een klacht aangemaakt, met casenummer XXXXXX, waar jullie aan kunnen refereren als jullie het onderzoek laten starten.

In die case bij DHL staat ook dat er getekend is met een foutieve naam. Dit lijkt ons valsheid in geschrifte, en geeft ons het gevoel dat we op zijn Hollands gezegd belazerd worden.

De oplossing

Telefoon terug, inlevende medewerkers, vergoeden gemaakte kosten en excuses

4 reacties

  1. Auteur
    Langerak3
    Datum
    Ik krijg een mailtje dat Dr Mobile aan het oplossen zou zijn, maar ik heb daar nog niets over gehoord van ze, er is in elk geval geen oplossing aangeboden.
  2. Auteur
    Dr.mobile.eu
    Datum
    Geachte klant,

    Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie danwel het toestel waar dit om gaat?
    Dan kijken wij graag mee naar uw case.

    Hopende van u te vernemen.

    Met vriendelijke groet,
    Dynafix WeCare-team.
  3. Auteur
    Langerak3
    Datum
    Geachte dames en heren,

    Ik heb een mailtje met de volgende informatie. Ik vertrouw er op dat dit voldoende is als ik dat hier kopieer en plak:

    Reparatienummer iRMADRPI15047168
    IMEI nummer 862046033953357

    Naam Esther Langerak-beijleveld
    Adres Johanna Naber-erf 344
    Postcode en plaats 3315 HK Dordrecht
    Mobiel nummer 0647772743
    E-mail estherlangerak@gmail.com

    Product Huawei P8 Lite
    Accessoires
    Operator NL (MVNO) - BEN
    Klacht(en) 1: Refurbishment nodig
    2:
    3:

  4. Auteur
    Dr.mobile.eu
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    We hebebn deze klacht dubbel in behandeling en zullen deze sluiten. De andere klacht wordt verder in behandeling genomen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Langerak3
Datum
Uiteindelijke oplossing
Behandel de andere klacht verder, geen probleem, maar laat deze dan maar openstaan. Er zit buiten de kern toch wel een verschil in de klachten en we zien liever niet dat er gezegd wordt dat wij de klacht als gesloten beschouwen voor er een totale oplossing is.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Dr.mobile.eu?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen