Klacht Draco Natuursteen: Leverancier levert marmeren tegels met veel schade en lost niets op.

Marmeren schade vloer

Bestelde marmeren vloer werd niet geleverd. 2 weken lang kwam de eigenaar met de meest ondenkbare redenen waarom de vloer niet geleverd werd. Eigenaar stelde voor naar een groothandel in België te gaan om daar direct de juiste vloer op te halen. Hij zei dat hij gebeld had dat de vloer op voorraad was. Na 2 uur en 15 minuten rijden had de groothandel de vloer niet op voorraad.Eigenaar vroeg of ik de vloer in een nader formaat wilde hebben. Had hij in Rotterdam staan. Ik heb 1 tegel gezien van een partij die in een krat zat. Het was hetzelfde soort marmer dat ik besteld had en ging akkoord omdat ik verder moest met m;n huis. Tijdens het afleveren van de vloer merkte ik op dat er veel tegels beschadigd waren. De eigenaar was bij de aflevering en beaamde dat. Hij zei dat de tegelleggers dan maar meer moesten zagen. Ca. 30 minuten na de aflevering kwamen de tegelzetters. Zij gaven aan dat het ondoenlijk is om de geleverde vloer te leggen. Te veel schade. Direct de eigenaar van Draco Natuursteen gebeld en aangegeven dat ik de vloer niet accepteer. Aangetekend (2 maal) in gebreke gesteld, mijn 400 euro aanbetaling teruggevorderd en gesteld dat hij de schade vloer op kan komen halen. Geen reactie van Draco Natuursteen ontvangen. Draco Natuursteen wil nu dat ik de vloer terugbreng en dan mijn aanbetaling terugkrijg. Alles wat fout ging lag bij Draco Natuursteen. Hij zal zelf de tegels terug moeten halen en mijn aanbetaling terugstorten. Ik heb geen vertrouwen meer in Draco Natuursteen.

Aanbetaling retourneren op mijn rekening en de beschadigde tegels incl. verpakkingsmateriaal ophalen uit mijn voortuin.

Marmeren schade vloer
Ik zou mijn aanbetaling terugkrijgen als ik de beschadigde vloer eerst bij Draco Natuursteen terugbreng. Dat is niet de normale gang van zaken. Ik vertrouw de eigenaar niet. Op zijn website heeft hij een reactie vol leugens geschreven en zichzelf een score van 5 sterren gegeven. Dat vind ik erg zielig.

Ook een klacht indienen over Draco Natuursteen?