Klacht Dramatic-Eyes.nl: Een nep product ontvangen, dus .

Janou

Product Naked 3 Eyeshadow Palette van Urban Decay besteld bij Dramatic-eyes.nl. Na 3 lange weken werd het product eindelijk geleverd na al wat e-mailverkeer. Het weekend voor ik mijn product ontving was ik in Parijs en heb ik daar het product bij een parfumerie gekocht, omdat ik er graag 2 wilde hebben. Ik heb het palette, het bonnetje, het tasje en zelfs de foto's van de winkel (Sephora), waar ik het product heb aangeschaft. Hierdoor heb ik dus bewijs dat het product wat ik van Dramatic-eyes heb gehad nep is. Het doosje is anders, de kleuren zijn anders, kwastje is nep, tekst is anders, doosje is kleiner en er missen details. Ik heb ondertussen e-mail contact met Dramatic-eyes gehad en zij zijn hier ontzettend brutaal, niet klantvriendelijk, weigeren tot een passende oplossing met mij te komen en verwachten dat ik het product nu retour zend (terwijl ik al ben, dus wie zegt dat ik mijn geld terug krijg). Ik heb al aangifte gedaan bij de politie, kan ingetrokken worden.

Ik verlang dat eerst mijn geld wordt teruggestort + retour & verzendkosten voor ik het product terugstuur. Door deze en de vertraging van het leveren ben ik niet zeker dat ik mijn geld terug krijg. Ik verwacht ook excuses voor de onvriendelijkheid en de brutaliteit in de reacties op mijn e-mails waarin ik professioneel blijf en vraag om een passende oplossing. Daarnaast verwacht ik dat deze situatie veranderd wordt en er niet nog meer mensen worden.

Ook een klacht indienen over Dramatic-Eyes.nl?