Klacht Drankgigant.nl: Accountgegevens onjuist bij verhaalbestelling

happy Niet opgelost
Laatmaar

Betreft een herhaalorder die ik via mijn account heb geplaatst. Dit houdt in dat je enkel de betaling hoef uit tevoeren. De gegevens zijn ongewijzigd dus de bestelling is binnen 3 klikken bevestigd.
Krijg ik 3 dagen laten een mail dat het adres niet klopt. Schijnt het huisnummer 12 te staan in plaats van 13. Hoe dit gebeurd is onduidelijk aangezien ik via mijn bestaande account een herhaalorder heb geplaatst en dat ging normaal goed. Voor Marianne voldoende om aante geven dat het mijn schuld is en of ik nogmaals 6,95 wil overmaken. Ik heb aangegeven dat ik mijn adresgegevens niet heb aangepast en het voorheen altijd goed ging. Links of rechts om Marianne gaf aan dat het toch echt mijn schuld is. Ik heb aangegeven dat ik dit geen service vind en heb de bestelling en mijn account opgeheven.

Excuses van Marianne.

Drankgigant.nl
    Beste heer Kluitmans,
    Wat bijzonder vervelend dat uw pakket bij ons is terug gekomen. Onze helpdesk medewerkers hebben u direct op de hoogte gesteld en hebben u gevraagd te kijken naar de mogelijke fout. Hieruit komt naar voren dat u tijdens het bestellen ( de bestelbevestiging ) direct ontvangt met daarin de door "u" aangegeven adresgegevens. In de bijlage heb ik de bevestiging die op het moment van bestellen ook bij u getoond is. Ik wil hierbij aangeven dat onze helpdesk u juist heeft geinformeerd en dat u echt zelf nummer 12 heeft opgegeven.
    Uiteraard is het mogelijk dat in het account een ander huisnummer heeft staan maar niet ingelogd bent geweest.
    U kunt ter verificatie ook uw mail er op nazien om te controleren wat er in de bevestiging is gezet. Mogelijk zijn de excuses voor Marianne toch gepast........

Wij zijn er van overtuigt dat meneer een foutje heeft gemaakt en dit foutje niet geien heeft, ik ga er vanuit dat meneer de mail en bevestigingen nakijkt en zo kan zien dat hij echt zelf dit nummer heeft ingevoerd. Hierbij geef ik aan dat deze service juist boven verwachting is door het super snelle reageren en proberen op te lossen van de gemaakt fout.

Drankgigant.nl Helpdesk !

Laatmaar
Niets! Behoorlijk arrogant maar dat lees je terug in eerdere klachten. Heb zelf een oplossing bedacht en dat is niet meer bestellen bij Drankgigant collegas en vrienden hiervoor waarschuwen en genieten van dezelfde bestelling bij gall en gall. ;-)

Ook een klacht indienen over Drankgigant.nl?