Klacht Dreamerz.nu: Opzeggen onmogelijk

Xiealles

Mijn moeder is per april 2014 lid geworden van FOUREVER.EU, dat later blijkbaar overgegaan is naar DREAMERZ.NU. Mijn moeder is hiervan niet op de hoogte gebracht. Formeel heeft ze alleen de brief van 14 maar 2014.
Na een half jaar betaald te hebben, 3 loten a 24,95 (in de brief van FOUREVER staat een maandelijkse bijdrage van 24,95), probeert ze telefonisch op te zeggen.
Achteraf blijkt dat er 1 van de 3 loten is opgezegd. Vervolgens belt ze weer (december) en dan blijkt dat het tweede lot ook opgezegd kan worden, echter de laatste daar moet ze zelf voor inloggen (NB mijn moeder is 84). Via de telefoon worden aan haar inloggegevens verstrekt voor de site van DREAMERZ.NU. Zelf heb ik geprobeerd in te loggen op basis van deze gegevens maar dat lukt mij niet.

Hoe nu verder.
Om recht te doen aan deze situatie zouden de m.i. ten onrechte geïnde bedragen teruggestort moeten worden. Vanaf april is er ten onrechte 2 x 24,95 euro per maand teveel ingehouden. Na 20 november 2x en daarna 1x 24,95 euro

Wij vinden dat Dreamerz.nu hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Dreamerz.nu?