Klacht Dreamerz.nu: Opzeggen onmogelijk

Klachtnummer
# 96371
Gebruiker
Xiealles
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn moeder is per april 2014 lid geworden van FOUREVER.EU, dat later blijkbaar overgegaan is naar DREAMERZ.NU. Mijn moeder is hiervan niet op de hoogte gebracht. Formeel heeft ze alleen de brief van 14 maar 2014.
Na een half jaar betaald te hebben, 3 loten a 24,95 (in de brief van FOUREVER staat een maandelijkse bijdrage van 24,95), probeert ze telefonisch op te zeggen.
Achteraf blijkt dat er 1 van de 3 loten is opgezegd. Vervolgens belt ze weer (december) en dan blijkt dat het tweede lot ook opgezegd kan worden, echter de laatste daar moet ze zelf voor inloggen (NB mijn moeder is 84). Via de telefoon worden aan haar inloggegevens verstrekt voor de site van DREAMERZ.NU. Zelf heb ik geprobeerd in te loggen op basis van deze gegevens maar dat lukt mij niet.

De oplossing

Hoe nu verder.
Om recht te doen aan deze situatie zouden de m.i. ten onrechte geïnde bedragen teruggestort moeten worden. Vanaf april is er ten onrechte 2 x 24,95 euro per maand teveel ingehouden. Na 20 november 2x en daarna 1x 24,95 euro

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dreamerz.nu hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dreamerz.nu?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen