Klacht Dreamlines.nl: Verkeerde voorstelling van korting op een cruise

sad Niet opgelost
A.H.J. Vissers

Op 27 juli selecteerden we een cruise in de Baltische Zee met Dreamlines (rederij Royal Caribbean International). We kozen voor cruise no 373786 met het schip Brilliance of the Seas, afvaart van Amsterdam op 20 augustus 2018.
De prijs per persoon was 2.510 euro. Er was evenwel een korting tot 31 juli van 30 % op de prijs aangegeven op de website. Bij de offerte die we ontvingen was die korting niet toegepast. Telefonisch contact met het kantoor (020 2204141) gaf als resultaat dat de korting al in het bedrag was opgenomen. Dit was verschillend van mijn interpretatie van de aankondiging op de website. Bij een tweede telefoontje werd wederom bevestigd dat de korting al in de prijs zat.

Ik zou graag willen weten hoe u de website op dit punt leest.En of hier iets aan te doen zou zijn. Nogmaals zie bijlage.

Bij voorbaat dank en vriendelijke groet.
[naam verwijderd door moderator]

05 Lidnummer 20027907
[naw gegevens verwijderd door moderator]

Wij vinden dat Dreamlines.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Dreamlines.nl
    Beste heer Vissers, beste Klachtkompas,

Dreamlines.nl adverteert met prijzen die wij krijgen van onze partners (rederijen), hierbij past de rederij vaak kortingen op hun oorspronkelijke brochureprijs toe. Dat kortingspercentage communiceren wij, zodat klanten weten dat de rederij hun prijs verlaagd heeft. Wij geven de prijs met korting verwerkt weer op onze website en die korting was dus wel degelijk toegepast in de door ons toegezonden offerte. Ik begrijp uw teleurstelling dat de korting niet op de door ons gecommuniceerde prijs toepasbaar is. De korting is namelijk niet afkomstig van Dreamlines. Wij fungeren immers slechts als agent van de rederijen.

Ewout Smits
    Directeur Dreamlines Netherlands BV

A.H.J. Vissers
Geen oplossing. Er is alleen uitleg geven waarom de advertentie teveel beloofde. de rederij wordt als schuldige aangewezen.

Ook een klacht indienen over Dreamlines.nl?