Klacht Dreamsports.nl: Geen geld terug bij retour zending

Klachtnummer
# 512733
Gebruiker
Porsje
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb op 1 juni 2020 een bestelling gedaan, welke ik op 31 juli retour heb gestuurd.
OP 5 augustus ben ik gaan mailen wat de status was van mijn retour zending. Vanwege drukte waren ze nog niettoe gekomen aan het verwerken van de retouren.
Nu maanden later, mailtjes laten heb ik nog mijn geld niet ontvangen en reactie op mijn mailtjes blijven ook uit.

Gewenste oplossing

Graag mijn geld terug van mijn bestelling en het retour sturen.
Retouren was op eigen kosten,m aar het duurt nu erg lang voordat er iets wordt ondernomen vanuit Dreamsport

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dreamsports.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dreamsports.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen