Klacht Dreamsports.nl: Oplichters

Dready

waar zal ik beginnen...
23 mei... bestelling gedaan
25 mei ....zou volgens de mail van hen....het pakket onder weg zijn
8 juni..nog steeds geen pakket..vervolgens mail gestuurd..pakket zou binnen 14 dagen komen volgens de mail die ik hen terug kreeg..
10 juni... pakket beschadigd in plastic zak ontvangen uit China, dezelfde dag nog terug gestuurd naar retouradres
12 juni..pakket is afgeleverd op retouradres
18 juni...mail verstuurd met de vraag wanneer het geld op mijn creditcard terug gestort zou worden..antwoord binnen 14 dagen
30 juni...nog steeds niets op mijn creditcard bijgeschreven en reageren niet meer op mail
Tot op de dag van vandaag...gden reactie en geen geld terug gestort (11 juli 2020)
Betreft de magic ring 32,50 euro

Aanspreken en proberen de problemen die ze veroorzaken op te lossen voor de gedupeerde
ben bijna dagelijks aan het mailen met Dreamsports....wordt gewoon aan het lijntje gehouden....nog steeds geen geld op mijn creditcard terug gestort. Ik ben al vanaf 12 juni bezig om mijn geld terug te krijgen.....elke keer weer een excuus ...nog even geduld...binnen 4 dagen staat het op Uw rekening....nog even geduld wij zijn er mee bezig...etc etc....ben er zo ontzettend klaar mee...

Wij vinden dat Dreamsports.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Dreamsports.nl?