Klacht Dreamsports.nl: Weigert te leveren en houden je aan het lijntje

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 461600
Gebruiker
MRJM21792
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 7 juni heb ik een bestelling geplaatst, vanwege de corona zou het iets langer duren. Maar het product zou met 10-15 dagen geleverd worden. Op 22-06 stuur ik een mail of er al meer bekend is over de levering. Hier krijg ik een reactie op met " Je zending is nog onderweg. Ik vraag nog 5 tot 8 werkdagen geduld van je. Mocht je dit dus 2 juli nog steeds niet ontvangen dan horen wij dat graag." vervolgens is het 04-07 en heb ik nog steeds geen pakket gezien, ik mail ze weer en krijg vervolgens "Nogmaals onze excuses hiervoor en na controle zien wij dat je pakketje in het sorteercentrum is aangekomen. Je zending is dus nog onderweg. Ik vraag nog 3 tot 5 werkdagen geduld van je." ik krijg niet bepaald de indruk dat het pakket überhaupt opgestuurd is. Je moet heel de tijd maar geduld hebben en verder wordt het daar mee afgedaan. Wel betalen maar niet leveren!!!

Gewenste oplossing

Ik wil dat dit bedrijf mijn geld terug stort, en zeker ophoud met deze oplichting.
Geboden oplossing
Niks ze reageren niet meer op mails of op deze klacht!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dreamsports.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Dreamsports.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen