Klacht Drechthopper: Continu te laat.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 319245
Gebruiker
HebenAnnie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Keer op keer komt de Drechthopper te laat. Het is een bedrijf met een monopolie want je kan geen kant op omdat ze het alleen recht hebben. Van een juiste planning hebben ze nooit gehoord. En als je dan er iets van zegt krijg je te horen. sorry het is niet anders. En dan roepen ze; We hebben een 8 voor klantvriendelijkheid. Maar volgens mij een cijfer uit de lucht gegrepen.

De oplossing

Betere planning. En minimaal 2 uur van te voren bestellen in plaats van een uur. Behalve van uit het ziekenhuis. Dan moet er zo snel mogelijk vervoer mogelijk zijn.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Drechthopper is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
HebenAnnie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er wordt nog steeds over gesproken. Maar een oplossing is nog niet. We zien het volgens de Directie en algemeen directrice te zwart/wit. Ze zijn er trots op dat ze maar 8 % klachten hebben over al de ritten die ze rijden, Er is een dame van Drechtpanel uitgenodigd om de planning te komen bekijken. Maar ik zie voorlopig en in de toekomst geen verbetering. Maar ik ben gestopt met klachten indienen.(maar ik hou ze wel bij) Het enige wat er gebeurd is is dat we tegenwoordig opstapgeld moeten betalen. 0.60 euro cent P.P. per rit. Dus samen zijn we heen en weer 2.40 euro duurder uit.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Drechthopper?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen