Opgelost door Drechthopper: Waardeloos

angry Opgelost
sonjabalgo

heb maandenlang geen gebruik gemaakt van de hopper, omdat er steeds problemen zijn met op- en afhalen. Afgelopen maand weer geprobeerd en tot mijn verbazing alleen maar slechter geworden. Komt gewoon een half uur tot een uur later dan afgesproken en als ze komen, en je zegt er wat van, dan wordt je gewoon afgesnauwd. Dit is al de zoveelste klacht. Volgens mij moet het toch mogelijk zijn om met een andere vervoersbedrijf in zee te gaan?

de klachten nu eens ter harte nemen
Proberen de ritten beter te plannen

Drechthopper
    Klacht in behandeling genomen, op 23/11 mevrouw Hieralal gebeld met de uitkomst van de klacht. Ons is opgevallen dat de ritten te krap besteld worden, de Drechthopper heeft 15 minuten marge voor en na de afgesproken tijd om onze klanten op te halen. Ook is er altijd een mogelijkheid dat er onderweg andere klanten op en/of afgezet moeten worden. Dit zijn factoren waar onze telefonisten rekening mee houden met het inboeken van de rit. Gezien mevrouw Hieralal zelf haar ritten inboekt, hebben wij geadviseerd in het vervolg een uur voor aanvang bij de Fysio te bestellen indien zij naar een andere gemeente reist. Dit neemt niet weg dat de Drechthopper een aantal keer te laat gekomen is bij mevrouw. Hiervoor hebben wij onze excuses aangeboden. Bovenstaande heeft onze aandacht, wegens grote aanvraag van ritten is het ons helaas niet gelukt om mevrouw binnen de hiervoor gestelde marge op te halen. Klacht afgehandeld met mevrouw Hieralal

Ook een klacht indienen over Drechthopper?