Klacht Dress-for-less: Besteld en betaald product nog altijd niet ontvangen en geen enkele reactie en/of oplossing

Klachtnummer
# 509729
Gebruiker
Bolhaartje
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Trui besteld en betaald op 10 december 2020, maar tot op heden niets ontvangen. sslechts op 11 december een track en tracenummer ontvangen, maar nog altijd staat er dat het pakket niet is verwerkt of ontvangen door PostNL. Mogelijk is het pakket of niet verzonden of kwijtgeraakt. Echter heb ik na meermaals contact per mail te hebben gezocht, telefonisch contact en via Facebook nog altijd geen reactie of oplossing geboden gekregen.

Gewenste oplossing

Het bedrijf dient mij onmiddellijk de bestelde trui te leveren of mijn geld terug te storten, want ik heb een overeenkomst met hen dat zij moeten leveren waarvoor ik betaald heb.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dress-for-less hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dress-for-less?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen