Wij vinden dat Dressed by jill hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Dressed by jill: Bestelde spullen nooit ontvangen en geld wordt niet teruggestort op mijn rekening
Details
Klacht
Op 25-4-2012 heb ik bij Dressed by Jill een paar trouwschoenen besteld. Zij heeft een online shop. Er ging iets mis met de betaling via iDEAL, maar dit was snel opgelost. Ik heb netjes betaald. Echter heb ik mijn trouwschoenen nooit ontvangen. Op 24 mei moest ik mijn trouwjurk gaan doorpassen en had daarvoor mijn schoenen nodig. Die waren een dag daarvoor nog steeds niet binnen. Ook niet na het sturen van 11 (!) e-mails naar Dressed by Jill wanneer ik mijn schoenen kon verwachten. Ze reageerde helemaal nergens op! Ook niet per telefoon, want heb het bedrijf wel 20 keer gebeld! Ook mijn vriendin heeft meerdere e-mails verzonden.Uiteindelijk kreeg ik een mail met excuus dat de schoenen niet op tijd geleverd waren en dat ze het betreurde dat ik noodgedwongen andere heb moeten kopen. In die e-mail geeft ze aan dat ik mijn geld terug krijg.
Het is nu 11 juli en ik heb nog steeds niets ontvangen! Ik krijg ook weer geen reactie op mijn e-mails. Mijn geduld begint een beetje op te raken!
Gewenste oplossing
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.