Klacht Dressed2Kill: Maatoverhemd met hoog buitenboord geleverd, i.p.v. laag boord zoals duidelijk gevraagd

Klachtnummer
# 41060
Gebruiker
Loesen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij de maatkledingzaak Dressed2Kill, Naarden, N.H. heb ik vroeger een overhemd gekocht met een laag boord . Onlangs ben ik naar dezelfde winkel gegaan, om eenzelfde shirt te bestellen. Het oude shirt nam ik mee als voorbeeld. Ik heb nog speciaal de aandacht gevestigd op het lage boord.
Toen het nieuwe overhemd afgeleverd ( 178 euro) werd zag ik meteen, dat het een hoog buitenboord had ( 4.2 cm i.p.v. 3 cm zoals gevraagd).
Bij navraag bleek, dat Dressed2Kill wel 20 boorden in voorraad had, maar (niet meer!) het lage model. Tijdens het nemen van de maat wist men dus al, dat men het door mij gewenste lage buitenboord niet kon leveren. Dat werd mij niet meegedeeld; anders had ik daar geen nieuw shirt laten maken.
Men weigert beslist het boord alsnog aan te passen en gaat ook niet in op mijn voorstel, om het elders te laten veranderen ( op kosten van Dressed2Kill uiteraard). Elke medewerking om tot een oplossing te komen ontbreekt.

De oplossing

Optimale oplossing: Dressed2Kill past het boord aan
Anders: compensatie van de kosten, indien ik dat door een andere kleermaker laat doen
Uiterste maatregel: geld terug ( shirt koste 178 euro)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dressed2Kill hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dressed2Kill?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen