Klacht Drijko: Wel betaald, niet geleverd.

Klachtnummer
# 338817
Gebruiker
i huijbers
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 31-10-2018 heb ik een artikel besteld bij Drijko en meteen betaald.
Betaling is afgeschreven maar het artikel is nooit bezorgd.
Telefonisch contact is niet mogelijk. Wel heb ik vaak mijn klacht ingesproken en gemaild. Echter nooit een reactie.

Gewenste oplossing

Graag wil dat het artikel bezorgd wordt of dat het bedrag teruggestort wordt op mijn rekening.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Drijko hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Drijko?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen