Klacht Drive up service B.V.: Parkeerservice geeft geen geld of gehoor op mailtjes en klachten.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 475451
Gebruiker
bus#stoppen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

We hebben bij hen gereserveerd om de auto te parkeren voor onze vakantie, deze ging door de corona niet door. We hebben volgens de regels de boeking geanuleerd maar tot op heden niets van hun gehoord of gezien, ook niet na herhaaldelijk bellen of mailen. Nu wordt er zelfs niet meer de telefoon opgenomen. Niet te bereiken dus terwijl ze nog wel gewoon boekingen aannemen.

De oplossing

Graag het geld terug waar we recht op hebben volgens hun eigen regels.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Drive up service B.V. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
bus#stoppen
Datum
Uiteindelijke oplossing
NIETS !!!!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Drive up service B.V.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen