Opgelost door Drmartens.com: Defecte schoenen teruggestuurd, daarna niks meer gehoord.
Details
Klacht
Ik heb op 20 december schoenen ontvangen met een los stiksel. Direct gebeld en gemaild. Na veel telefonisch contact kon ik donderdag 23 december de schoenen terugsturen, het bewijs mailen en dan zouden ze direct nieuwe opsturen per Express levering. Netjes de schoenen opgestuurd, echter niets meer van Dr. Martens gehoord. Ook geen t&t code in een mail zoals beloofd. Het was een kerstcadeau maar dat is helaas niet meer gelukt. Als ik nu probeer te bellen krijg ik te horen dat ze dicht zijn. Ik heb geen idee hoe nu verder en hoe lang ik op mijn schoenen moet wachten.Gewenste oplossing
Nieuwe schoenen opsturen en de kosten van het retourneren van de defecte schoenen terugstorten op mijn rekening zoals ze beloofd hebben.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.