Klacht Drogist.nl: Wel bestellingen opnemen en laten betalen: niet leveren.

Klachtnummer
# 433843
Gebruiker
JanD52
Datum
0 reacties

Details

De klacht

heb voetenwarmer besteld op 20/03/'20. Vooraf middels Ideal betaald. Krijg alleen maar mailtjes dat ze het zo druk hebben en of ik "even" geduld wil hebben... Deze week laatste mailtje met toevoeging dat ze nu ook de Klantenservice hebben gestopt! Bestelde bij hen omdat ze het Thuiswinkel-waarborg logo op hun site hadden. Een "run" op vitamine's kan ik me momenteel voorstellen: een run op voetenwarmers niet!

De oplossing

Of leveren, of geld terug!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Drogist.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Drogist.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen