Wij vinden dat Drogisterij.net hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Drogisterij.net: Bestelling onterecht geannuleerd
Details
De klacht
Op 21 februari 2016 heb ik een artikel besteld bij Drogisterij.net. Daarbij heb ik gebruik gemaakt van een kortingscode.Vandaag laat Drogisterij.net mij het volgende weten: "Gisterenavond is er door u een bestelling geplaatst met actiecode BEHOUDKORTING. Deze actiecode is echter niet bedoeld voor nieuwe klanten. Enkel bestaande klanten die korting hebben opgebouwd kunnen deze actiecode gebruiken, hiermee behoudt men de klantenkorting door opnieuw een bestelling te plaatsten. Verder werden er producten besteld die helemaal niet meer leverbaar zijn."
Dat het betreffende artikel niet meer leverbaar zou zijn is een leugen. Hetzelfde artikel wordt namelijk nog steeds op de website aangeboden, maar nu met een flink verhoogde prijs. Ook de reden dat de kortingscode niet gebruikt had mogen worden is onterecht. Ik ben namelijk helemaal geen nieuwe klant. Ik ben al jaren klant bij Drogisterij.net en bestel regelmatig. Beide redenen voor annulering zijn onterecht.
De oplossing
Levering van de aankoop binnen drie werkdagen.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.