Opgelost door Drogisterij.net: Drogisterij.net KLACHT geeft niet thuis. REAGEERT NIET + geen product + geen geld terug

CBSeriously

Klacht tevens bekend bij Drogisterij.net

2 bestellingen geplaatst waarvan 1 prioriteit had. Andere was bijzaak.
Ik had al wat twijfels voordat ik bestelde maar het zou vast onnodig zijn dacht ik.
De volgende dag nam ik contact op via Facebook en daar werd beloofd dat ik de volgende dag beide pakketten zou ontvangen.
Ik kreeg vervolgens 1 e-mail met een verzendbewijs en inmijn account bleek dat het belangrijkste pakket niet was verzonden. Beide betalingen pe iDeal betaald en beide niet terugbetaald een week later. Ook geen reacties op Facebook meer en geen reactie op e-mail. Ik heb ze al laten weten dat ik het hier niet bijj laat.

Geld terug uiteraard!

Wij vinden dat Drogisterij.net hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

CBSeriously
En ineens.... een e-mail van Drogisterij. Toen ging alles heel snel. Direct werd het geld teruggeboekt en kreeg ik nog als excuses een bedrag toe. Ik was al tevreden met het geld terug. Communicatie ging op dat moment erg snel. Alles netjes opgelost, al duurde het wel even.

Ook een klacht indienen over Drogisterij.net?