Opgelost door Drogisterij.net: Drogisterij.net KLACHT geeft niet thuis. REAGEERT NIET + geen product + geen geld terug

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 264183
Gebruiker
CBSeriously
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Klacht tevens bekend bij Drogisterij.net

2 bestellingen geplaatst waarvan 1 prioriteit had. Andere was bijzaak.
Ik had al wat twijfels voordat ik bestelde maar het zou vast onnodig zijn dacht ik.
De volgende dag nam ik contact op via Facebook en daar werd beloofd dat ik de volgende dag beide pakketten zou ontvangen.
Ik kreeg vervolgens 1 e-mail met een verzendbewijs en inmijn account bleek dat het belangrijkste pakket niet was verzonden. Beide betalingen pe iDeal betaald en beide niet terugbetaald een week later. Ook geen reacties op Facebook meer en geen reactie op e-mail. Ik heb ze al laten weten dat ik het hier niet bijj laat.

De oplossing

Geld terug uiteraard!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Drogisterij.net hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
CBSeriously
Datum
Uiteindelijke oplossing
En ineens.... een e-mail van Drogisterij. Toen ging alles heel snel. Direct werd het geld teruggeboekt en kreeg ik nog als excuses een bedrag toe. Ik was al tevreden met het geld terug. Communicatie ging op dat moment erg snel. Alles netjes opgelost, al duurde het wel even.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Drogisterij.net?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen