Opgelost door Drogisterij.net: Drogisterij.net na 3 weken nog niet bezorgd!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 105711
Gebruiker
Ryan
Datum
1 reactie

Details

De klacht

KLACHT
Op 24 maart 2015 heb ik een bestelling geplaatst op Drogisterij.net.
Producten waren op voorraad. Voor 22:00 besteld. Morgen in huis.
Na 7 dagen niets ontvangen.

Zonder mijn toestemming heeft Drogisterij op 31 maart mijn oude order geannuleerd en een nieuwe order geplaatst.

Op 31 maart 2015 is nieuwe order(zelfde producten) volgens Drogisterij.net verzonden via DHL.
Tot op heden helemaal niets ontvangen. Verder heb ik meerdere malen Drogisterij.net hierover gemaild. Binnen 3 weken geen antwoord op mijn mail gekregen van wat er precies speelt.

De DHL Track & Trace code weergeeft al vanaf 31 maart het volgende:
Geen resultaat gevonden voor je zendingsnummer.

Is dit pakje kwijt? Ik wacht nu al 3 weken op mijn pakket.
DHL Track & Trace 3SDST18605741

De oplossing

Geld terug!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Drogisterij.net hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Ryan
    Datum
    Drogisterij.net heeft een restitutie aan mij verleend.
    Er waren problemen met de leverancier. Mijn product was niet op voorraad.Toch heb ik bijna 4 weken moeten wachten op dit nieuws na meerdere mails naar drogisterij.net zelf.Na het plaatsen van mijn klacht op klachtenkompas heb ik mijn geld na 1 dag terug gekregen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ryan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Drogisterij.net?