Klacht Drogisterij.net: Wel betaald, niet geleverd en klantenservice onbereikbaar

Klachtnummer
# 317605
Gebruiker
Lier5
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik had twee producten besteld, waarvan er 1 vlot werd geleverd. Ik kreeg ook bericht, dat het tweede een paar dagen kon duren. Twee weken later maar es gemailt met het verzoek de tweede levering te annuleren en bedrag terug te storten, maar ik heb daarop geen enkele reactie ontvangen. Ik heb net gebeld met de klantenservice en er komt een automatisch antwoord, dat ze erg druk zijn en het nog wel 2 dagen kon duren, voordat er geleverd wordt. Ook bieden ze geen mogelijkheid met iemand te spreken of andere opties. Het zou toch ook kunnen, dat je ergens anders voor belt, lijkt mij. Slechte zaak, slechte service en ik vrees, dat ik mijn geld kwijt ben.

De oplossing

geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Drogisterij.net hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Drogisterij.net?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen