Klacht Drogisthuis.nl: Niet nakomen van gemaakte afspraken over levering product en terugstorten betaalde factuur

# 191855
Marian

Op 22-9-2016 kocht en betaalde ik via drogisthuis.nl een hb-meter, die nooit is geleverd. Ik ontbind de overeenkomst en stel u ook aansprakelijk voor ontstane schade. Ik heb 6x navraag gedaan, u heeft 7 toezeggingen gedaan inclusief orderbevestiging nummer 45562.
In mijn mails van 27, 30-9, 3, 12, 14 en 18-10 heb ik u meer tijd gegeven. U heeft mijn verzoek om terugbetaling toegezegd. Ook dat bent u niet nagekomen.
Vervolgens heeft u geen gehoor gegeven aan mijn uiterste datum voor terugbetaling en waarschuwing dat ik derden zou gaan inschakelen.
Alsnog kunt u het bedrag storten op mijn bankrekeningnummer NL09INGB0004557500 ten name van Tracé Tordoir. Ik verwacht daarbij opgeteld de wettelijke rente vanaf het overschrijden van de levertijd plus de door mij bestede tijd van 8 x 15 minuten à € 60 per uur = € 120,00 gerekend tot en met vandaag.

Geld terug zoals door Osasuna toegezegd.

Wij vinden dat Drogisthuis.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Drogisthuis.nl?