Klacht Drogisthuis.nl: onbetrouwbarewebwinkel

Klachtnummer
# 194994
Gebruiker
Kroesje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een maand geleden vitamines besteld. Nog steeds niets ontvangen. Telefonisch niet bereikbaar. 9. Op vrijdag altijd naar de beurs en de rest van de week zgn druk. Er wordt gevraagd met live chat door te gaan maar de live chat is ook niet bereikbaar. Op e-mails wordt met automatisch ingestelde e-mails geantwoord. Je krijgt dus geen contact met de winkel. Ik heb met iDeal betaald. Er is geen enkele manier beschikbaar om deze eigenaar van de webwinkel te bereiken. Dit is oplichterij.
Wil graag weten wat ik hier aan kan doen?
Groeten olga kroes

De oplossing

Ik wil óf de producten ontvangen of mijn geld terug!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Drogisthuis.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Drogisthuis.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen