Klacht Drome Vakantiehuizen: Inhouden waarborgsom, ondanks accordering teruggave en niet honoreren klachten ondanks huurovereenkomst

P.J.R. Letschert

Klachten over beheerder in Frankrijk worden door verhuurder Drome Vakantiehuizen niet overgenomen. Huurder wordt niet serieus genomen, ondanks dat aantoonbaar is dat verhuurder en beheerder hun afspraken niet nakomen en zelfs waarborgsom niet volledig terugbetalen ondanks accordering terplaatse door beheerder.
Beheerder is op de dag van aankomst urenlang niet bereikbaar, ondanks het gestelde in de huurovereenkomst. De woning is niet geheel bewoonbaar vanwege niet tijdig opgeloste bijenoverlast en vervolgens wordt een deel van de waarborgsom ingehouden ondanks accordering terugbetaling.
Verhuurder heeft zaken niet op orde: formalisering van betaalde kosten ontbreekt ! Maar veel erger: hij behandelt mij als huurder als oud vuil en negeert al mijn bezwaren.

Vanwege gemaakte kosten voor het achterhalen waar en wanneer de beheerder mij de sleutel van de woning zou kunnen verstrekken ( telefoonkosten oa), de twee uur wachttijd, de overlast voor niet volledig kunnen benutten van de vakantiewoning, het verwijderen van het bijennest gedurende een paar uur en terugbetaling volledige waarborgsom verlang ik € 350,- schadevergoeding !
Ik was bereid , onder erkenning door huurder van gemaakte fouten, met minder genoegen te nemen. De volstrekte verdraaiing van feiten en het minachten van mij als huurder hebben mij ertoe gebracht uiteindelijk dit bedrag te claimen.

Drome Vakantiehuizen is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

P.J.R. Letschert
    De (verwachte) reactie blijft bol staan van grove onjuistheden en verdraaiing van feiten. Er wordt niets gedaan met opmerkingen dat beheerder niet bereikbaar was ! Niets gedaan met de klacht dat geaccordeerde teruggave waarborgsom, later wordt ingetrokken. Beheerder heeft mooie verhalen, maar in velerlei opzicht opereert zij volstrekt onbetrouwbaar ! Dat verhuurder klakkeloos in meegaat, maakt hem eveneens onbetrouwbaar. Ik zal beheerder ook aanschrijven en verder stappen ondernemen.

Ook een klacht indienen over Drome Vakantiehuizen?