Opgelost door Drone-kit.nl: Besteld betaald bericht in behandeling en 15 dagen niets

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 314186
Gebruiker
Anton Sijmons
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 4 juli een bestelling gedaan en op 9 juli een berichtje gekregen dat het in behandeling is, verder geen berichten meer, e-mail gestuurd whatsapp Facebook messenger gebeld, nergens word op geantwoord.
Wat kan ik verder doen

De oplossing

Bericht van hun over hoehet met de bestelling is?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Drone-kit.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Anton Sijmons
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Drone-kit.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen