Droogfruit.nl is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.
Klacht Droogfruit.nl: bestelling van #100003203 31/3/2018 10:15 uitvoeren of geld terugbetalen.
Details
Klacht
We hebben op 31 maart gevriesdroogde aardbeien en frambozen, plus frambozenpoeder voor 41,93 euro besteld. Het zou binnen drie à vier dagen geleverd worden, maar Pasen zat ertussen, dus we hebben wat langer gewacht. Een week later nog steeds niets ontvangen. Dan hebben we ons op de site geconnecteerd en daar werd gezegd dat alle bestellingen pas op 16/4 geleverd zouden worden. Duw we hebben weer een week gewacht. Nu is het 20 april en we zien dat de website van droogfruit als onveilig beschouwd wordt. We hebben naar het telefoonnummer dat vermeld werd in de mail ten tijde van de bestelling, maar dat nummer is onbereikbaar. Wat kunnen we doen om ons geld terug te krijgen?Gewenste oplossing
bestelling van #100003203 31/3/2018 10:15 uitvoeren of geld terugbetalen.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.