Droogfruit.nl is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.
Opgelost door Droogfruit.nl: Leveren NIET & geven GEEN geld RETOUR & communiceren NIET
Details
Klacht
Een bestelling geplaatst op 25 Oktober.29-10 Navraag per email gedaan, waarop antwoord gekregen: "De bestelling staat op verzending op vrijdag", dat is 2 November.
22-11 Wederom per email navraag gedaan, waarop ik antwoord krijg met alleen een track&trace nummer zonder uitleg.
03-12 Wederom per email navraag gedaan, waarop als kort antwoord de schuld gegeven wordt aan Post NL, maar wel de belofte om het geld terug te storten.
09-12 Wederom navraag gedaan naar het terug storten van het bedrag, waarop tot op heden nog geen antwoord op is gegeven nog geld is terug gestort.
Het telefoonnummer als contact nummer via WhatsApp is niet bereikbaar.
Overigens is de contactpersoon [naam verwijderd door moderator], en valt er voor de rest geen verdere informatie of contact gegevens te vinden over het bedrijf.
Gewenste oplossing
Ik z.s.m. mijn geld terug gestort krijgen.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.