Opgelost door Droogfruit.nl: Leveren NIET & geven GEEN geld RETOUR & communiceren NIET

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 337828
Gebruiker
Eliza Siu
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Een bestelling geplaatst op 25 Oktober.
29-10 Navraag per email gedaan, waarop antwoord gekregen: "De bestelling staat op verzending op vrijdag", dat is 2 November.
22-11 Wederom per email navraag gedaan, waarop ik antwoord krijg met alleen een track&trace nummer zonder uitleg.
03-12 Wederom per email navraag gedaan, waarop als kort antwoord de schuld gegeven wordt aan Post NL, maar wel de belofte om het geld terug te storten.
09-12 Wederom navraag gedaan naar het terug storten van het bedrag, waarop tot op heden nog geen antwoord op is gegeven nog geld is terug gestort.

Het telefoonnummer als contact nummer via WhatsApp is niet bereikbaar.

Overigens is de contactpersoon [naam verwijderd door moderator], en valt er voor de rest geen verdere informatie of contact gegevens te vinden over het bedrijf.

Gewenste oplossing

Ik z.s.m. mijn geld terug gestort krijgen.
Geboden oplossing
Ik raad dit bedrijf NIET aan. Na het op de hoogte brengen van de contactpersoon van droogfruit.nl van deze online klacht op klachtenkompas.nl en een aangifte bij de politie is er een respons binnen gekomen van het bedrijf. Hierop volgend is er binnen 4 werkdagen is het geld retour gestort. Deze actie had het bedrijf (www.droogfruit.nl) kunnen nemen vanaf de eerste aanvraag om het geld te retourneren. Het lange voorgaande proces van slechte communicatie en uitstel van terugbetaling laat uitermate slechte service en onbetrouwbaarheid blijken. Indien je er veel moeite voor wil doen kan je uiteindelijk je geld rechtmatig geretourneerd krijgen.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Droogfruit.nl is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Droogfruit.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen