Klacht Droom-slapen.nl: 1 matras slecht

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 469299
Gebruiker
Strunk
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bedrijf dat mooie bedden compleet verkoopt !
Wij na veel zoeken naar een andere aanbieding was bestellen bij dit bedrijf toch doorslaggevend !

Eenmaal besteld, kwam er een bevestiging binnen, en daarna niks meer mogen horen van hun. Denk ach laten we zelf maar even bellen, mailen, chatten.

De 06 nummer word NOOIT op gereageerd. En email niet op geantwoord.
De chat, dat was hem dus.

Wanneer kwam onze bestelling ? O, de chauffeur is onderweg !
O, lekker dan. Dus snel pinnen.

Eenmaal hier was de chauffeur een topper. Legde ons alles goed uit, en schreef op de factuur nog wat info. Binnen 3 dagen een eventuele schade melden, en een jaar garantie op de matras.

Binnen 5 dagen tot onze spijt wat gevonden wat leek op een splitpen die een gaatje gemaakt had in het onderstel.

Maar het ergste was mijn matras. Veren leken er wel uit te willen. Wat vervelend.

Aangegeven wat het probleem was, en inderdaad, het gaatje was niet binnen 3 dagen gemeld. Maar dan het matras, was een jaar garantie toch ?
Hoe zwaar was de persoon op het matras ? 80 kilo mevrouw. Gelukkig een matras voor max 120 kilo.

Tot heden, (bijna 4 weken geleden) NIKS meer mogen vernemen.
Elke draai heerlijk die veren kraken. Matras naast mij is wel perfect.

De oplossing

Heel simpel een nieuw matras

1 reactie

  1. Auteur
    Strunk
    Datum
    Vind het gewoon jammer dat een bedrijf als deze, niet normaal hun probleem oplost. Staat tenslotte op papier

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Strunk
Datum
Uiteindelijke oplossing
In en in triest. Totaal geen contact met ze te krijgen. Dit terwijl we recht hebben op een nieuw matras. Staat gewoon op papier. Jammer
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Droom-slapen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen