Klacht Droomlinnen.nl [Opgeheven]: niet leveren bestelling

Anoniem

Op 5 juni heb ik op droomlinnen.nl een dekbedovertrek gekocht (via Ideal betaald, 33,90) voor de verjaardag van mijn zoontje op 12 juni. De levertijd is 5-10 werkdagen. Na 10 werkdagen heb ik geprobeerd telefonisch contact te krijgen maar niet gelukt. Vervolgens reeds 3 maal een mail gestuurd met verzoek om toesturen product. Het is nu 26 juni en nog steeds geen dekbedovertrek. De verjaardag is inmiddels allang verstreken.
Per mail heb ik droomlinnen.nl laten weten uiterlijk vandaag, 26 juni, het product te ontvangen, anders ga ik stappen ondernemen om mijn geld retour te krijgen.
Mijn zus heeft in dezelfde week toevallig ook bij droomlinnen.nl een overtrek besteld en tot op heden ook niets mogen ontvangen.
Op de site staat dat evt problemen rond levertijd gemeld worden, maar ook dit is niet gebeurd.
Graag hulp voor deze slechte gang van zaken.
Met vr groeten, drs. D.Y. Siems
daniellesiems@hotmail.com

Graag zsm het dekbed leveren of eind deze week, dus voor 1 juli,het geld op mijn rekening retour, 33,75 euro.
Levertijd aanpassen op website of klanten informeren indien iets niet binnen 10 werkdagen beschikbaar is.

Wij vinden dat Droomlinnen.nl [Opgeheven] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Droomlinnen.nl [Opgeheven]?