Klacht Droomparken: GEEN TV ONTVANGST VANAF 2 MAART 2019 TOT OP HEDEN 17 APRIL

COMPOSTTELLA

1 GEEN TV ONTVANGST VANAF 2 MAART 2019.NA EEN STORING VAN DE ZENDERMAST DIE DAG VOLGENS DE TECHNISCHE DIENST ZIJ.KUNNEN DE OORZAAK NA 5X ZOEKEN NIET VINDEN. TV IS EEN OUD MODEL WAARVAN OP GOOGLE STAAT DAT HET PRODUCT ONBEKEND IS ! TV IS SAMEN MET DE INVENTARIS GEKOCHT.HEB OM EEN ANDERE TV GEVRAAGD MAAR HEB DEZE NOG STEEDS NIET ONTVANGEN.
DE PARKMANAGER DOET HIER NIETS AAN.FAGELOPEN. WOENSDAG DIT WEER DOORGEGEVEN AAN DE RECEPTIE DIE DE PARKMANAGER EEN E-MAIL ZOU STUREN/CQ DIT AAN HEM DOORGEVEN GEEN ENEKELE REACTIE EN NOG STEEDS GEEN TV, EEN GROTE SCHANDE. ZO GA JE NIET MET MENSEN OM. HET BETREFT DE F 13. WILPER OMGAANDE -VOOR DE PAASDAGEN EEN TV DIE HET DOET ,AANGESLOTEN IS EN GEINSTALLEERD MET DE ZENDERS DIE IK HIET KAN ONTVANGEN.
DE DAGEN DAT IK GEEN TV HEB GEHAD WIL IK DE KOSTEN, DIE IK BETAALD HEB VOOR DIT JAAR 2019 , VERGOED ZIEN ( ZINDE 48 DAGEN TOT VANDAAG 17 APRIL 2019 EN DE DAGEN DAARNA. TEVENS VERGOEDING VOOR DE GELEDEN SCHADE EN HET NIET MEER GEINFORMEERD GEWORDEN M.B.T INFO VAN DE 4 ZENDERS OVER HET PARK,
OOK DE INFO M.B.T DE WERKZAAMHEDEN M.B.T DE KONINGSWEG IS MIJ ONTHOUDEN. ER WORDT NIET (GOED) GECOMMUNICEERD HIEROVER EN DE DAMES VANDE RECEPTIE WETEN NIETS

EEN ZEER ONTEVREDEN JAARGAST M.B.T. BOVENSTAANDE.

UW ANTWOORD EN ACTIE VERWACHT IK VANDAAG NOG.

VANDAAG = WOENSDAG 17 APRIL 2019 NOG ZORGEN DAT IK EEN RECENTE TV ONTVANG OP DE F 13 MET EEN GEBRUIKSAANWIJZING / HANDLEIDING DIE KLOPT ,EEN DVD DIE DUIDELIJK IS
EN DAT DE TV AANGESLOTEN WORDT EN DE ZENDERS GEINSTALLEERD ZIJN.

COMPOSTTELLA
HELEMAAL NIETS. DE " PARKBEHEERDER " DOET NET OF HIJ GEK IS EN REAGEERT NERGENS OP EEN ZEER KWALIJKE ZAAK. HET " ZOGENAAMDE DROOMPARK " DE HOOGE VEUWE TE SCHAARSBERGEN IS ER NIET VOOR ZIJN GASTEN. ALS ER PROBLEMEN ZIJN. EEN DIKKE ONVOLDOENDE VOOR DIT PARK . HET IS SCHOONE SCHIJN.

Ook een klacht indienen over ?