Klacht Droomparken: terug betaling van de borg

droompark

Deze klacht betreft droompark beekbergen
liegen en bedriegen belofte doen en niet na komen
personeel die niet betrouwbaar is en zeer onwetend
ik ben er klaar mee hoop dat radar eens goed er na gaat kijken
en tja dan sbs6 weten ze überhaupt wel waar ze mee in zee gaan

Droomparken
    Geachte mevrouw Koningen,

Bij deze willen wij antwoorden op de hierboven genoemde klacht. Wij zijn het met u eens dat als de woning bij vertrek zo zou zijn achtergelaten als bij aanvang betrokken, er geen enkele reden zou zijn geweest de waarborgsom aan u terug te storten. Het tegendeel is helaas aan de orde. Vanaf het moment dat u een woning voor langere termijn bij ons gaat huren ontvangt u o.a. informatie/formulieren, welke aangeven dat u eventuele mankementen/beschadigingen direct, uiterlijk 1 week na aankomst, bij ons moet melden. Van deze informatie heeft u kennis genomen en ook ondertekend (copie aan u verstuurd). Hieruit zijn vanuit u geen beschadigingen of andere zaken gemeld en heeft u de woning betrokken. Ik wil benadrukken dat er geen enkele woning de verhuur in gaat als deze niet 100% verhuurwaardig is, wat betekent schoon en onbeschadigd.

In de aan u verstrekte informatie staat ook dat er een eindcontrole bij vertrek plaats zal vinden waarbij betreffende huurder ook aanwezig is. Hier is ook (telefonisch) contact over geweest. Helaas troffen wij u niet aan bij deze eindcontrole om e.e.a. ter plekke te constateren/bespreken. De constateringen vanuit onze kant, vanuit deze controle, zijn o.a. , zie ook de aan u toegestuurde foto’s:

• Een intense rooklucht in de woning
    • Vlekken op de binnendeuren
    • Beschadigingen aan beide banken, toegebracht door hond of kat.
    • Veel nicotine aanslag op plafond

Dit maakt dat wij kosten hebben moeten maken, meer dan de ontvangen borg, om de woning weer verhuurklaar te maken. Dit betekent automatisch, dat de gemaakte kosten verrekend worden met deze eerder betaalde borgsom.

Helaas kan ik u niet anders berichten.

Bedankt voor uw aandacht.

droompark

grote leugenaars zijn jullie gelukkig hebben mensen uit portugal gezien
    hoe het plafond er uit zag toen ik aan kwam
    maar we zien elkaar wel bij de rechter

droompark
Uiteindelijke oplossing nee helaas droompark reageert nergens op zelfs naar de eigenaar niet dus ik heb nu de kortste weg gekozen en een advocaat in handen genomen uit alles blijkt dat dit hele verhaal een opgezet spel is geweest van het park maar oké men is in beekbergen gewend aan leugens en bedrog zelfs de personlijke klusjes/tuinman van de eigenaar wordt nu lastig gevallen door het park en op alle mogelijke manieren getreiterd en waarom? joost mag het weten