Klacht Droomparken: Weg gestuurd door mis communicatie wat word toegegeven

KleineDrone#267

Wij zijn een kleine zorginstelling en waren druk met de verbouwing van ons pand, 1 jongere had geen woning omdat wij nog niet in het pand konden wonen hebben wij op 5-2-2019 voor een maand een chalet gehuurd bijna 2000 euro. De verbouwing liep vertraging op en wij hebben twee weken bijgeboekt. Toen wij weer bij wilde boeken kregen wij een offerte voor weer twee weken. De zelfde avond kreeg ik een mail dat wij niet meer welkom zijn op droomparken wegens overlast en daarom de verlening niet door kon gaan. Ik heb een mail gestuurd dat ik mij niet kon vinden in het geen wat er werd beweerd, ik werd gebeld door de leidinggevende die gaf aan dat wij rondjes op het terrein reden????
Mijn klacht is: chalet was vies bij aankomst, lakens vol vlekken, veel zaken ontbraken in de chalet, paspoort van een andere gast onder het kussen, schilderijen vielen van de wand enz.
De leidinggevende gaf aan dat er een mis communicatie was en dat dit niet de bedoeling was, ik vind dit ronduit slecht en moest een ander chalet huren die voor ons verder weg is van het pand. Dan word het droomparken genoemd nou dat is niet van toepassing hoe er met gasten om word gegaan.

Geld terug gedeeltelijk moet extra kosten maken

Echt raar park k

Uiteindelijke oplossing Geen jammer genoeg