Klacht Drphone.nl: Doralou Oplader Voor Apple iPhone 5 / 5S / 5C / 6 / 6 PLUS / iPad Mini - USB Lader en Lightning Kabel

# 181989
molenaar

Hallo
ik had deze lader via bol.com bij deze verkoper gekocht
maar de lader ging smelten en had hem net optijd uit het stopcontact gehaald anders was het ontploft
maar de verkoper beweerde dat ik fout was en dat de lader beveiligd was tegen smelten
dit is wat de verkoper naar mij mailde :
1 ) Ik weet niet wat voor voltage u gebruikt maar we gebruiken dezelfde laders en bij ons en honderden andere klanten smelten deze niet. U bent de enige die dit aangeeft en deze wordt vaak verkocht. Daarnaast wordt het ook door ons zelf gebruikt en werkt het uitmuntend.
2) Nee. Dat zou niet gebeuren. Ze zijn beveiligd tegen over circuit dus kans op ontploffing is 0%. Staat zwart op wit. Daarnaast gebruiken ze hetzelfde systeem als in originele laders. Het is waar dat het iets wat warmer kan worden na lang gebruik maar dit gebeurd ook op magsafe laders voor de macbook. Smelten of ontploffen is nog nooit voorgekomen in de 8 jaar dat we verkopen.
de verkoper reageerde niet terugsturen laders

ik wens dat dit product uit de handel wordt gehaald
voor ongelukken of beter getest
volgens mij is dit niet eens goedgekeurd
het is gewoon rommel uit China

Wij vinden dat Drphone.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!